Zobrazeno 1 - 10
of 757
pro vyhledávání: '"Rudolph U"'
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2005 Nov . 102(47), 17154-17159.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4152368
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2004 Mar 01. 101(10), 3674-3679.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3371538
Autor:
Crestani, F., Keist, R., Benke, D., Vogt, K., Prut, L., Blüthmann, H., Möhler, H., Rudolph, U.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2002 Jun . 99(13), 8980-8985.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3059126
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kandels, J., Stöbe, S., Kogel, A., Hepp, P., Riepenhof, H., Droste, J. N., Stoeggl, T., Marshall, R. P., Rudolph, U., Laufs, U., Fikenzer, S., Hagendorff, A.
Publikováno v:
Echo Research & Practice; 10/4/2023, Vol. 10 Issue 1, p1-10, 10p
Autor:
Lammer, A.H., Rudolph, U
Publikováno v:
Klassiker Auslegen ; 75, 61-77. Berlin/Boston : Walter de Gruyter
STARTPAGE=61;ENDPAGE=77;TITLE=Klassiker Auslegen ; 75
STARTPAGE=61;ENDPAGE=77;TITLE=Klassiker Auslegen ; 75
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::cc667859a901d090c9b17c1951fdfcb2
https://hdl.handle.net/2066/253435
https://hdl.handle.net/2066/253435
Autor:
Piontek, D., Buehler, A., Rudolph, U., Metz, K., Kroeger, C., Gradl, S., Floeter, S., Donath, C.
Publikováno v:
Health Education Research, 2008 Dec 01. 23(6), 1029-1038.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45110519
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Neurobiology of Learning and Memory 2008 89(2):87-94