Zobrazeno 1 - 10
of 173
pro vyhledávání: '"Rudiger, M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Niemuth, M., Kuster, H., Simma, B., Rozycki, H., Rudiger, M., Solevag, A.L., European Soc Paediat Res ESPR Neon
Publikováno v:
Pediatric Research. SPRINGERNATURE
Pediatric Research
Pediatric Research
Assessment of an infant's condition in the delivery room represents a prerequisite to adequately initiate medical support. In her seminal paper, Virginia Apgar described five parameters to be used for such an assessment. However, since that time mate
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b42a01415c9541ba7a1d0c847e190b90
http://hdl.handle.net/1887/3576018
http://hdl.handle.net/1887/3576018
Autor:
Madar, J., Roehr, C. C., Ainsworth, S., Ersda, H., Morley, C., Rudiger, M., Skare, C., Szczapa, T., te Pas, A., Trevisanuto, D., Urlesberger, B., Wilkinson, D., Wyllie, J. P.
Publikováno v:
Notfall and Rettungsmedizin, 24(4), 603-649. SPRINGER
The European Resuscitation Council has produced these newborn life support guidelines, which are based on the International Liaison Committee on Resuscitation (ILCOR) 2020 Consensus on Science and Treatment Recommendations (CoSTR) for Neonatal Life S
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::66bb05abb26df708b1a6982488f4c915
https://hdl.handle.net/1887/3277479
https://hdl.handle.net/1887/3277479
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.