Zobrazeno 1 - 10
of 238
pro vyhledávání: '"Rubichi, S."'
Previous research investigating handle-response compatibility effects with graspable objects used different categories of objects as stimuli, regardless of their specific, intrinsic characteristics. The current study explores whether different types
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4094::b8e554d4c4aaf5e354c5e577c0bf570a
https://hdl.handle.net/11585/792129
https://hdl.handle.net/11585/792129
Autor:
Cadamuro, A., Bisagno, E., Rubichi, S., Rossi, L., Cottafavi, D., Crapolicchio, E., Vezzali, Loris
Publikováno v:
Je-LKS : Journal of e-Learning and Knowledge Society, Vol 17, Iss 1 (2021)
The Covid-19 pandemic has forced the education system to a rapid and unprepared transition to distance learning, inducing many teachers to organize lessons via information and communication technologies (ICTs), albeit often without sufficient technol
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d6eba5e36633a1f982ed170e3e206ee1
https://hdl.handle.net/10807/236735
https://hdl.handle.net/10807/236735
Two experiments explore the action Potentiation effect with grasped bimanual objects having two symmetrical handles. objects typically used in the kitchen (e.g., mezzaluna knife) and objects typically used during spare time (e.g., joypad) were presen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1fc27506026b0160eee1607c00523b8f
https://hdl.handle.net/11380/1188776
https://hdl.handle.net/11380/1188776
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.