Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Rua Vieites, Antonio"'
Autor:
Garrido-Merchán, Eduardo C., Arroyo-Barrigüete, Jose L., Borrás-Pala, Francisco, Escobar-Torres, Leandro, de Ibarreta, Carlos Martínez, Ortiz-Lozano, Jose María, Rua-Vieites, Antonio
Large Language Models (LLMs), as the case of OpenAI ChatGPT-4 Turbo, are revolutionizing several industries, including higher education. In this context, LLMs can be personalized through a fine-tuning process to meet the student demands on every part
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.03728
Publikováno v:
In Heliyon March 2021 7(3)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Borsa Istanbul Review June 2019 19(2):95-105
Publikováno v:
Education + Training, 2019, Vol. 61, Issue 4, pp. 461-479.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ET-05-2018-0126
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ortiz-Lozano, José María1 jmortiz@comillas.edu, Rua-Vieites, Antonio2, Bilbao-Calabuig, Paloma3, Casadesús-Fa, Martí4
Publikováno v:
Innovations in Education & Teaching International. Feb2020, Vol. 57 Issue 1, p74-85. 12p. 1 Diagram, 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Adult learners demand teaching innovations that are ever more rapid and attractive. As a response to these demands and the challenges of skills training, this article presents a conceptual analysis that introduces competitive debate as an impact trai