Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Royer, Juliette"'
Publikováno v:
In Neuroscience 15 January 2021 453:1-16
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Royer, Juliette
Acoustic communication is crucial for social interactions. In humans, it has been suggested that abnormal processing of sensory stimuli plays an important role in social behavior of patients suffering from autism spectrum disorders (ASD), which could
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______166::89baa5ff8a3cf0ddabb8e3abeefe28a7
https://theses.hal.science/tel-03767528
https://theses.hal.science/tel-03767528
Autor:
Royer, Juliette, Seguineau, Catherine, Park, Kyung-Il, Pouvreau, Stéphane, Choi, Kwang-Sik, Costil, Katherine
Publikováno v:
In Aquaculture 2008 277(3):313-320
Publikováno v:
In Aquaculture 2006 253(1):461-474
Publikováno v:
In Aquatic Living Resources 2002 15(5):303-311
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Challier, Laurence, Royer, Juliette, Pierce, Graham, Bailey, Nick, Roel, Beatriz, Robin, Jean-Paul
Publikováno v:
Aquat. Living Resour
Aquat. Living Resour, 2005, 18, pp.353-360. ⟨10.1051/alr:2005024⟩
Aquat. Living Resour, 2005, 18, pp.353-360. ⟨10.1051/alr:2005024⟩
International audience; Recruitment variability is commonly attributed to variation in spawning stock size and environmental variability. Here, the abundance of Loligo forbesi in the English Channel was estimated using cohort analysis. Environmental
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______212::1ae742d4393166982c170e6785c18326
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02895531
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02895531
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.