Zobrazeno 1 - 10
of 376
pro vyhledávání: '"Rowson, J"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Clark, J. M., Billett, M. F., Coyle, M., Croft, S., Daniels, S., Evans, C. D., Evans, M., Freeman, C., Gallego-Sala, A. V., Heinemeyer, A., House, J. I., Monteith, D. T., Nayak, D., Orr, H. G., Prentice, I. C., Rose, R., Rowson, J., Smith, J. U., Smith, P., Tun, Y. M., Vanguelova, E., Wetterhall, F., Worrall, F.
Publikováno v:
Climate Research, 2010 Dec . 45, 227-248.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24861589
Autor:
Billett, M. F., Charman, D. J., Clark, J. M., Evans, C. D., Evans, M. G., Ostle, N. J., Worrall, F., Burden, A., Dinsmore, K. J., Jones, T., McNamara, N. P., Parry, L., Rowson, J. G., Rose, R.
Publikováno v:
Climate Research, 2010 Dec . 45, 13-29.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24861575
Publikováno v:
In Journal of Biomechanics 17 May 2011 44(8):1499-1506
Autor:
Rowson, J., Yoxall, A.
Publikováno v:
In Applied Ergonomics 2011 42(5):627-633
Publikováno v:
SAE Transactions, 2002 Jan 01. 111, 922-926.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44734577
Autor:
Rowson, J
The Institute of Physics (IOP) employ, on a secondment basis, teachers (school-based coaches or SPCs) for half a day or a day each week to work with science departments in other local schools. The aims of this investigation are to explore: 1. What kn
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1064::44495a4e7fce61d537d38aa080b506d2
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:f2674208-b014-489f-b34e-4259e203b2e1
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:f2674208-b014-489f-b34e-4259e203b2e1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.