Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Rowley, Avril"'
Publikováno v:
Journal of Adventure Education & Outdoor Learning; Dec2024, Vol. 24 Issue 4, p612-628, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Co-created by SAW, academic staff, and students from the School of Education, the LJMU Wellbeing Journal embeds journaling and self-care into everyday student life, ensuring that wellbeing is not seen as an additional thing ‘to do’. Acknowledging
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4347223f14a7b1cf3d0620759bf27d2d
Autor:
Bell, Les, Rowley, Avril
Publikováno v:
Journal of Educational Administration, 2002, Vol. 40, Issue 3, pp. 195-210.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/09578230210427145
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education 3-13; 2019, Vol. 47 Issue 4, p475-489, 15p
Autor:
Bodfield, K
This doctoral thesis aimed to explore how dimensional, co-occurring models of ADHD behaviours, Autistic traits and attachment characteristics relate to the academic self-concept and general self-esteem and how teachers’ interviews on their percepti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5d98948b54248a996e88aef21cf15b33
https://researchonline.ljmu.ac.uk/id/eprint/17391/1/2022BodfieldPhD.pdf
https://researchonline.ljmu.ac.uk/id/eprint/17391/1/2022BodfieldPhD.pdf