Zobrazeno 1 - 10
of 187
pro vyhledávání: '"Rowlands, T"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moore, K.N., O'Malley, D., Van Nieuwenhuysen, E., Hamilton, E., O'Cearbhaill, R.E., Yeku, O., Bouberhan, S., Hou, J.Y., Peterman, M., Goncalves, P., Schmidt, T., Yoo, S-Y., Zhu, M., Lowy, I., Rowlands, T., Uldrick, T., Miller, E.A., Liu, J.
Publikováno v:
In ESMO Open February 2023 8(1) Supplement 1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Motivation: The availability of improved natural language processing (NLP) algorithms and models enable researchers to analyse larger corpora using open source tools. Text mining of biomedical literature is one area for which NLP has been used in rec
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::a9c61641a2b5ef1aee5bca1d811f8d4c
http://hdl.handle.net/10044/1/88967
http://hdl.handle.net/10044/1/88967
Publikováno v:
Astronomy & Astrophysics
Autor:
Van Nieuwenhuysen, E., O'Malley, D., O'Cearbhaill, R.E., Moore, K.N., Hamilton, E.P., Yeku, O., Bouberhan, S., Hou, J.Y., Yoo, S-Y., Brouwer-Visser, J., Cheung, H.K., Peterman, M., Goncalves, P., Schmidt, T., Zhu, M., Lowy, I., Rowlands, T., Uldrick, T.S., Miller, E.A., Liu, J.F.
Publikováno v:
In Annals of Oncology September 2022 33 Supplement 7:S784-S784
Autor:
Rowlands, T., Hartung, C.
Publikováno v:
In Toxicology Letters 1 September 2022 368 Supplement:S11-S11
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Developments in Information and Communication Technologies (ICTs) have revolutionized learning; likewise, they have given a renewed impetus to Citizen Science in recent years. Promoting learning in a variety of dimensions has always been a primary ob