Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Rovis, Darko"'
Autor:
Roviš, Darko, Bizjak, Maša Černelič, Marchesi, Vanja Vasiljev, Petelin, Ana, Jenuš, Tina, Vidic, Suzana, Drevenšek, Gorazd, Pražnikar, Zala Jenko
Publikováno v:
European Addiction Research, 2018 Jan 01. 24(4), 189-200.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27007115
A framework for understanding the interrelationship of individual and environmental factors that influence adolescent outcomes, as well as opportunities for policy-level interventions, is known as Positive Youth Development (PYD). PYD has been concep
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::bf1746a7cbb31fdf063e4fa8b9e665c6
https://www.bib.irb.hr/1147295
https://www.bib.irb.hr/1147295
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Child & Family Studies. Feb2016, Vol. 25 Issue 2, p647-660. 14p. 3 Charts, 1 Graph.
Autor:
Zannetti, Maria Assunta, Gualdi, Gianluca, Cefai, Carmel, Bartolo, Paul A., Galea, Natalie, Spiteri, Rachel, Matsopoulos, Anastassios, Gavogiannaki, Mariza, Rovis, Darko, Simunkovic, Gordana, Vasiljev Marchesi, Vanja, Basic, Josipa, Simoes, Celeste, Lebre, Paula, Caetano Santos, Anabela, Colomeischi, Aurora Adilna, Schipor, Doina Maria, Giornate Nazionali di Psicologia Positiva X Edizione
In Europa il 20% dei bambini in età scolare sperimenta problematiche sociali, emotive e comportamentali all’interno dei contesti educativi (Cefai et al., 2015). Diventa quindi fondamentale riuscire a creare contesti capaci di promuovere il benesse
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3549::e692c8f83c0330cb4d6b69eba030acac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.