Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Roushan, Gelareh"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bancroft, Adam, Khattab, Ahmed, Quinney, Anne, Goldsmith, Ben, Ojikutu, Boluwatife, Quenault, Charlotte, Nwagu, Chiedozie, Hunt, Dave, Biggins, David, Holley, Debbie, Andreou, Demetra, Bickle, Ed, Akcay, Ediz, Daley, Eve, Knight, Fiona, Roushan, Gelareh, O'Sullivan, Hannah, Mummery, Harriet, Corby, Hayden, Singleton, Heidi, O'Sullivan, Helen, Darby, Iain, Thurston, Joanna, Moran, John, Whittle, Jonathan, Branney, Jonny, Taylor, Julia, Ajileye, Jumoke, Kooli, Kaouther, Gee, Lydia, Musarskaya, Maria, Mayer, Marian, Polkinghorne, Martyn, Koohgilani, Mehran, Hughes, Mel, Klinkner, Melanie, Bowden, Melissa, Adegbenro, Mercy, Moital, Miguel, Mallia, Mike, Bobeva, Milena, Garcia-Campo, Natalia, Nurse Practitioners Team, Moore, Oliver, Phillips, Peter, Haratian, Roya, Wang, Ruijie, Muldoon, Ryan, Snashall, Shaina, McClatchey, Siobhan, Allen, Steph, Pyne, Stephen, Baker, Tabitha, Atilade, Toluwa, Webb, Tracey, Patel, Uma, Rolfe, Ursula
This is the proceedings of the 2022 Fusion Learning Colloquium held at Bournemouth University in the UK.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::bfc0156d29a874da7cc506d15d04a1cc
Publikováno v:
FLIE Fusion Learning Colloquium 2022
The UK Professional Standards Framework for Supporting Teaching and Learning in Higher Education (PSF) was developed by the Higher Education Academy (HEA) in 2011, and alongside the descriptors for the D1 (Associate Fellow), D2 (Fellow), D3 (Senior F
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::3714b7aea05c08b400616d791bc5eeb8
Publikováno v:
37th EBES Conference-Eurasian Business and Economics Society
Due to the Covid-19 pandemic, and the resulting enforced national lockdowns, universities across Europe and Asia have had to replace face-to-face teaching with online alternatives. With the ongoing marketisation of Higher Education, students are now
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::05c2ef1f423ebfc5673770d67e54eebe
https://eprints.bournemouth.ac.uk/37520/1/Abstract.pdf
https://eprints.bournemouth.ac.uk/37520/1/Abstract.pdf
Publikováno v:
Advance HE's Teaching and Learning Conference 2021
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::1b0bac963561f7614a77fec88f43eac8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
WBM 2020: Business Teaching & Pedagogy Research Conference
This study considers student learning gain, for sharing in the wider public domain. Because marketisation is applied to education, we need to address this, or we will remain in stagnation. By enhancing our understanding of undergraduate learning, edu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::b09015c83292774c864c1d860f311223
https://eprints.bournemouth.ac.uk/34642/7/Paper.pdf
https://eprints.bournemouth.ac.uk/34642/7/Paper.pdf
Autor:
Polkinghorne, Martyn1,2 (AUTHOR) polkinghornem@bournemouth.ac.uk, Roushan, Gelareh2 (AUTHOR), Taylor, Julia3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing for Higher Education. Jul-Dec2017, Vol. 27 Issue 2, p213-232. 20p.
Publikováno v:
Journal of Further & Higher Education; Aug2021, Vol. 45 Issue 6, p857-869, 13p