Zobrazeno 1 - 10
of 1 895
pro vyhledávání: '"Round, G"'
Autor:
Round, G., Roper, Stuart
Yes
Purpose – The purpose of this study was to investigate the value to consumers of the brand name element for established brands, given that the focus in the literature has been on new brands. To accomplish this, conceptual development was i
Purpose – The purpose of this study was to investigate the value to consumers of the brand name element for established brands, given that the focus in the literature has been on new brands. To accomplish this, conceptual development was i
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/7214
Autor:
Topic, M, Round, G, Carbery, C, Hunter, T, Young, M, Carr, R, Cockett, S, Eagles, S, Shaw, K, Fowler, M, Wajahat, A, Malone, S, Jekhine, D, Griggs, A
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::4fe92416a8ae56a6d090e85e40f53422
https://eprints.leedsbeckett.ac.uk/id/eprint/8658/1/WomenAndOrganisationalCultureInSmesPV-TOPIC.pdf
https://eprints.leedsbeckett.ac.uk/id/eprint/8658/1/WomenAndOrganisationalCultureInSmesPV-TOPIC.pdf
Autor:
Topic, M, Round, G, Edmondson, C, Kyriazi, F, Dolan, JC, Primakov, M, Magarry, K, Corbett, R, Washington, R, Gaynor, J, Brannigan, P, Pickering, O
A Summary This report is based on findings from a survey of the SME employees and managers based in the Leeds City Region. A survey was conducted asking questions specifically on succession planning, which is a largely unexplored area of research in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::4f9fd9f2a9b72ba61940030ee2d464b0
https://eprints.leedsbeckett.ac.uk/id/eprint/8592/1/WomenAndSuccessionPlanningInSmesPV-TOPIC.pdf
https://eprints.leedsbeckett.ac.uk/id/eprint/8592/1/WomenAndSuccessionPlanningInSmesPV-TOPIC.pdf
Publikováno v:
Proceedings of the Royal Society of London. Series A, Mathematical and Physical Sciences, 1972 Nov 01. 330(1583), 537-559.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/78210
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wei, Jiuchang1 (AUTHOR), Zhou, Hairao1 (AUTHOR), Zhao, Yang1 (AUTHOR) yangzhao204@mail.ustc.edu.cn
Publikováno v:
International Journal of Market Research. Nov2024, Vol. 66 Issue 6, p750-777. 28p.
Purpose\ud The purpose of this paper is to fill a current gap in the literature, through the development of theory concerned with changes that occur over time to the functions and importance of the brand name element of a branded entity.\ud \ud Desig
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::19c00acd0e0991dee369e67872bffb28