Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Roulstone, Susan"'
Publikováno v:
Tizard Learning Disability Review, 2019, Vol. 24, Issue 2, pp. 68-76.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TLDR-05-2018-0014
Autor:
Roulstone, Susan Elizabeth
This study concerns the decisions and expertise of speech and language therapists (sits) working with preschool children, in particular, the selection and prioritisation of newly referred youngsters for therapy. The literature review covers three asp
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.295200
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kelić, Maja, Roulstone, Susan
In order to provide better service and improve practice for children with language impairment it is important to evaluate current nature of service and decisions and choices made by speech and language therapists. Discharge, dosage of therapy and par
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::746f829447216017e895b323b0e14162
https://www.bib.irb.hr/1097409
https://www.bib.irb.hr/1097409
Background: Systematic reviews are increasingly being carried out in speech-and-language therapy and are used by practitioners, service commissioners, policy-makers and researchers to inform decision-making, as the body of evidence available about sp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______128::2b093174532dddaf638a62ddf63d923f
https://e-space.mmu.ac.uk/344578/
https://e-space.mmu.ac.uk/344578/
Autor:
St Pourcain, Beate, Cents, Rolieke A.M., Whitehouse, Andrew J.O., Haworth, Claire M.A., Davis, Oliver S.P., O'Reilly, Paul F., Roulstone, Susan, Wren, Yvonne, Ang, Qi W., Velders, Fleur P., Evans, David M., Kemp, John P., Warrington, Nicole M., Miller, Laura, Timpson, Nicholas J., Ring, Susan M., Verhulst, Frank C., Hofman, Albert, Rivadeneira, Fernando, Meaburn, Emma L., Price, Thomas S., Dale, Philip S., Pillas, Demetris, Yliherva, Anneli, Rodriguez, Alina, Golding, Jean, Jaddoe, Vincent W.v., Jarvelin, Marjo-riitta, Plomin, Robert, Pennell, Craig E., Tiemeier, Henning, Davey Smith, George
Publikováno v:
Nature Communications, 5. Nature Publishing Group
Nature Communications
St Pourcain, B, Cents, R A M, Whitehouse, A J O, Haworth, C M A, Davis, O S P, O'Reilly, P F, Roulstone, S, Wren, Y, Ang, Q W, Velders, F P, Evans, D M, Kemp, J P, Warrington, N M, Miller, L, Timpson, N J, Ring, S M, Verhulst, F C, Hofman, A, Rivadeneira, F, Meaburn, E L, Price, T S, Dale, P S, Pillas, D, Yliherva, A, Rodriguez, A, Golding, J, Jaddoe, V W V, Jarvelin, M, Plomin, R, Pennell, C E, Tiemeier, H & Davey Smith, G 2014, ' Common variation near ROBO2 is associated with expressive vocabulary in infancy ', Nature Communications, vol. 5, 4831 . https://doi.org/10.1038/ncomms5831
Nature Communications
St Pourcain, B, Cents, R A M, Whitehouse, A J O, Haworth, C M A, Davis, O S P, O'Reilly, P F, Roulstone, S, Wren, Y, Ang, Q W, Velders, F P, Evans, D M, Kemp, J P, Warrington, N M, Miller, L, Timpson, N J, Ring, S M, Verhulst, F C, Hofman, A, Rivadeneira, F, Meaburn, E L, Price, T S, Dale, P S, Pillas, D, Yliherva, A, Rodriguez, A, Golding, J, Jaddoe, V W V, Jarvelin, M, Plomin, R, Pennell, C E, Tiemeier, H & Davey Smith, G 2014, ' Common variation near ROBO2 is associated with expressive vocabulary in infancy ', Nature Communications, vol. 5, 4831 . https://doi.org/10.1038/ncomms5831
Twin studies suggest that expressive vocabulary at ~24 months is modestly heritable. However, the genes influencing this early linguistic phenotype are unknown. Here we conduct a genome-wide screen and follow-up study of expressive vocabulary in todd
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::5062055fee6b6cf57a4f64b3364bb337
https://pure.eur.nl/en/publications/a41bfe3d-b054-476a-9c83-9029043fa25a
https://pure.eur.nl/en/publications/a41bfe3d-b054-476a-9c83-9029043fa25a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McLeod, Sharynne, Crowe, Kathryn, Masso, Sarah, Baker, Elise, McCormack, Jane, Wren, Yvonne, Roulstone, Susan, Howland, Charlotte
Publikováno v:
Australian Journal of Learning Difficulties; Jan2017, Vol. 22 Issue 1, p15-33, 19p