Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Rouleau, Gerald"'
Autor:
Wachsberg, Kelley N., O'Leary, Kevin J., Buck, Ryan, O'Hara, Lyndsey S., Lee, Jungwha, Rouleau, Gerald W., Koloms, Kimberly, Weaver, Charlotta
Publikováno v:
In The Joint Commission Journal on Quality and Patient Safety January 2019 45(1):57-62
Autor:
Kadakia, Rachel *, Scholtens, Denise M., Rouleau, Gerald W., Talbot, Octavious, Ilkayeva, Olga R., George, Tabitha, Josefson, Jami L.
Publikováno v:
In The Journal of Pediatrics December 2018 203:144-149
Autor:
Ciolino, Jody, Diebold, Alicia, Jensen, Jessica, Rouleau, Gerald, Koloms, Kimberly, Tandon, Darius
Table S1. Threshold summary statistics by simulated scenario and imbalance criterion (1:1:1 Scenarios). Table S2. Sensitivity and specificity of detecting 1.0 standard deviation max(mean differences) across arms (1:1:1 allocation). (DOCX 25 kb)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::15fd7ebee10562d3845f564fee7e62f0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Huntington's Disease; 2017, Vol. 6 Issue 4, p327-335, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sampat, Ajay1 (AUTHOR) acsampat@ucdavis.edu, Rouleau, Gerald2 (AUTHOR), O'Brien, Celia3 (AUTHOR), Zadikoff, Cindy3,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Medical Education & Curricular Development. 7/22/2019, Vol. 6, pN.PAG-N.PAG. 1p.