Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Rottoli E"'
Autor:
Facciotti, F., Larghi, P., Bosotti, R., Vasco, C., Gagliani, N., Cordiglierif, C., Mazzarag, S., Ranzani, V., Rottoli, E., Curti, S., Penatti, A., Karnani, B., Kobayashi, Y., Crosti, M., Bombaci, M., van Hamburg, J. P., Rossetti, G., Gualtierotti, R., Gerosa, M., Gatti, S., Torretta, S., Pignataro, L., Tas, S. W., Abrignani, S., Pagani, M., Grassi, F., Meroni, P. L., Flavell, R. A., Geginat, J.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2020 Mar . 117(13), 7305-7316.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26929453
The reflection on the long persistence of unsatisfactory results, has led us to upset the most common idea of fraction: fraction-of-something. To this, we have: (a) corrected the “primitive intuition” of fraction by constructing an “intuitive r
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::27bb41cc7ef82f40f0a036868ec3b724
http://hdl.handle.net/10281/251804
http://hdl.handle.net/10281/251804
Autor:
Facciotti, F., Larghi, P., Bosotti, R., Vasco, C., Gagliani, N., Cordiglieri, C., Mazzara, S., Ranzani, V., Rottoli, E., Curti, S., Penatti, A., Karnani, B., Kobayashi, Y., Crosti, M., Bombaci, M., van Hamburg, J. P., Rossetti, G., Gualtierotti, R., Gerosa, M., Gatti, S.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America; 3/31/2020, Vol. 117 Issue 13, p7305-7316, 12p
Il nostro contributo ha la finalità di presentare una doppia sperimentazione di tipo laboratoriale iniziata nel precedente anno scolastico che vede coinvolti alcune classi della scuola primaria (II, III e IV) e gli studenti di alcuni laboratori di m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::996087ca707625d338d0c92b57855f43
http://hdl.handle.net/10281/88847
http://hdl.handle.net/10281/88847
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.