Zobrazeno 1 - 10
of 411
pro vyhledávání: '"Rotor compressor"'
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 55587-55599 (2024)
Owing to the severe load torque fluctuation, the speed ripple is a significant concern for the compressor drive system, especially within low frequency range. To address this issue, a zero-pole cancellation (ZPC) based iterative learning control (ILC
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f9c4f629b2547f0bce553d409cd4b6a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Northeastern University (Natural Science). Dec2020, Vol. 41 Issue 12, p1754-1759. 6p.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Luo, Shuai, Wu, Sujun
Publikováno v:
In Engineering Failure Analysis October 2016 68:1-9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Junyu Li, Qibai Huang
Publikováno v:
2022 5th World Conference on Mechanical Engineering and Intelligent Manufacturing (WCMEIM).
Autor:
N. A. Kudla, A. V. Burakov
Publikováno v:
Омский научный вестник: Серия "Авиационно-ракетное и энергетическое машиностроение", Vol 8, Iss 2, Pp 52-60 (2024)
The article discusses one of the methods for reducing friction, used for newly developed rotary compressors as part of import substitution work. The experience of using rotary refrigeration compressors is analyzed and the main factors determining r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/52551cf4ab8440ae973fe1cbda410f73
Autor:
Huang, Bo, Lu, Yinxiao
Publikováno v:
International Compressor Engineering Conference
The vibration of compressor shafting cause the uneven air gap between stator and rotor which intensify the Electromagnetic vibration of motor. The traditional damping technique cannot be used under high temperature and high pressure condition inside
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______540::e08f78c39c2ccba1947e88a5c5db87a2
https://docs.lib.purdue.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=3517&context=icec
https://docs.lib.purdue.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=3517&context=icec