Zobrazeno 1 - 10
of 101
pro vyhledávání: '"Rotational effects"'
Autor:
Mubaraki Ali M.
Publikováno v:
Demonstratio Mathematica, Vol 57, Iss 1, Pp 812-818 (2024)
This article is focused on deriving the approximate model for surface wave propagation on an elastic isotropic half-plane under the effects of the rotation and magnetic field along with the prescribed vertical and tangential face loads. The method of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6e8a3a88cb99462cb6c7724dfeddf3d5
Publikováno v:
Railway Sciences, 2024, Vol. 3, Issue 3, pp. 367-387.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/RS-03-2024-0009
Publikováno v:
Railway Sciences, Vol 3, Iss 3, Pp 367-387 (2024)
Purpose – Under the high-speed operating conditions, the effects of wheelset elastic deformation on the wheel rail dynamic forces will become more notable compared to the low-speed condition. In order to meet different analysis requirements and sel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/118e608914394ca8ad5fde2910650c8c
Autor:
Bahar, Arash a, ⁎, 1, Meybodi, Mehdi Rashidi a, 1, Pozo, Francesc b, c, 1, Karami, Saeed a, 1
Publikováno v:
In Structures December 2024 70
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Energies, Vol 7, Iss 10, Pp 6798-6822 (2014)
Rotational effects are known to influence severely the aerodynamic performance of the inboard region of rotor blades. The underlying physical mechanisms are however far from being well understood. The present work addresses this problem using Reynold
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cfc1dcd2a88f4fd69b8b293b42e03d5c