Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Rostad, Kristin"'
Autor:
Rostad, Kristin
The current experiments were concerned with the development of object categorization skills during the second year of life. Experiment 1 examined whether 18- and 24-month-old infants were capable of performing categorization at the domain-general lev
Externí odkaz:
http://spectrum.library.concordia.ca/976065/1/MR45343.pdf
Publikováno v:
In Infant Behavior and Development June 2012 35(3):584-595
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences 2007 43(7):1733-1743
Autor:
Hala, Suzanne, author, Pexman, Penny, author, Climie, Emma, author, Rostad, Kristin, author, Glenwright, Melanie, author
Publikováno v:
Self- and Social-Regulation : Exploring the Relations Between Social Interaction, Social Understanding, and the Development of Executive Functions, 2010.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780195327694.003.0012
Autor:
Pexman, Penny A.1 pexman@ucalgary.ca, Rostad, Kristin R.1, McMorris, Carly A.1,2, Climie, Emma A.3, Stowkowy, Jacqueline1, Glenwright, Melanie R.4
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Aug2011, Vol. 41 Issue 8, p1097-1112. 16p. 2 Illustrations, 6 Charts, 6 Graphs.
Autor:
Rostad, Kristin
Bibliography: p. 142-150
Some pages are in colour.
Includes copy of ethics approval. Original copy with original Partial Copyright Licence.
The purpose of the current experiments was to examine children's ability to comprehend conflict
Some pages are in colour.
Includes copy of ethics approval. Original copy with original Partial Copyright Licence.
The purpose of the current experiments was to examine children's ability to comprehend conflict
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e0a19ff4a39388615e4be75936db92d5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McCrimmon, Adam, Rostad, Kristin
Publikováno v:
Journal of Psychoeducational Assessment; Feb2014, Vol. 32 Issue 1, p88-92, 5p