Zobrazeno 1 - 10
of 90
pro vyhledávání: '"Ross Jr., William T."'
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management November 2022 107:323-336
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Johnson, Bryan, Ross Jr, William T.
Publikováno v:
Journal of Research in Marketing & Entrepreneurship; 2024, Vol. 26 Issue 3, p527-547, 21p
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2020, Vol. 54, Issue 12.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-12-2017-0972
Autor:
Mittal, Vikas1 vmittal@katz.pitt.edu, Ross, Jr., William T.2 wtr2@psu.edu, Tsiros, Michael3 tsiros@miami.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Nov2002, Vol. 39 Issue 4, p455-468. 14p. 7 Charts, 3 Graphs.
Autor:
Gunasti, Kunter1 kunier@psu.edu, Ross Jr., William T.2 wtr2@psu.edu
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Feb2009, Vol. 35 Issue 5, p823-837. 15p. 1 Diagram, 11 Charts.
Autor:
Ross Jr., William T.1
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Aug1991, Vol. 28 Issue 3, p296-306. 11p. 3 Charts.
Autor:
Ross Jr., William T.1, Creyer, Elizabeth H.2
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Sep93, Vol. 20 Issue 2, p330-338. 9p. 3 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Ross Jr., William T.1 (AUTHOR), Creyer, Elizabeth H.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Jun92, Vol. 19 Issue 1, p14-25. 12p. 1 Diagram, 5 Charts.
Publikováno v:
Journal of Consumer Research, 2009 Aug 01. 36(2), 199-214.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1086/596720