Zobrazeno 1 - 10
of 175
pro vyhledávání: '"Ross, SJ"'
Autor:
Ross, SJ , Richard
Thesis advisor: Chris Lee
Empathy is a vital element in the formation of meaningful and trusting relationships between nurses and patients. Studies indicate that empathetic providers promote both increased patient satisfaction and better health
Empathy is a vital element in the formation of meaningful and trusting relationships between nurses and patients. Studies indicate that empathetic providers promote both increased patient satisfaction and better health
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2345/bc-ir:109660
Autor:
Osman, LM, Abdalla, MI, Beattie, JA, Ross, SJ, Russell, IT, Friend, JA, Legge, JS, Douglas, JG
OBJECTIVE: To evaluate a personalised computer supported education programme for asthma patients. DESIGN: Pragmatic randomised trial comparing outcomes over 12 months between patients taking part in an enhanced education programme (four personalised
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4eb0cf2178b4fec1e518536ecc8af5e6
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:26e463dd-d097-4a65-8f73-24c0eadf44f4
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:26e463dd-d097-4a65-8f73-24c0eadf44f4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.