Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Ross, Robbie A."'
Autor:
Iachini, Aidyn L., Childs, Tasha M., Curcio, Rachelle, Ross, Robbie A., Ascetta, Kate E., Ferguson, Shea E., Guest, Jessie D.
Publikováno v:
In Social and Emotional Learning: Research, Practice, and Policy December 2023 2
Autor:
Ross, Robbie1 (AUTHOR) robbieross@sc.edu, Starrett, Angela2 (AUTHOR), Irvin, Matthew J.1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. Dec2023, Vol. 51 Issue 8, p1427-1439. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ross, Robbie A.1 (AUTHOR) robbieross@sc.edu, Baldwin, Dare A.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Cognition & Development. 2021, Vol. 22 Issue 2, p203-225. 23p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ross, Robbie
Success in early childhood requires fluent cognitive control functioning and the ability to select and execute effective regulatory strategies across many new contexts including academics and social interactions. Cognitive control functioning has bee
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1794/23115