Zobrazeno 1 - 10
of 573
pro vyhledávání: '"Ross, M G"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kelly K. Anderson, Suzanne Archie, Richard G. Booth, Chiachen Cheng, Daniel Lizotte, Arlene G. MacDougall, Ross M. G. Norman, Bridget L. Ryan, Amanda L. Terry, Rebecca Rodrigues
Publikováno v:
BJPsych Open, Vol 4, Pp 447-453 (2018)
BackgroundThe family physician is key to facilitating access to psychiatric treatment for young people with first-episode psychosis, and this involvement can reduce aversive events in pathways to care. Those who seek help from primary care tend to ha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/61f64a70a54f4d08891a1d9df7a94ced
Autor:
Bhullar, Gina1,2, Norman, Ross M. G.1,2,3, Klar, Neil1, Anderson, Kelly K.1,2,3 kelly.anderson@schulich.uwo.ca
Publikováno v:
Social Psychiatry & Psychiatric Epidemiology. Feb2018, Vol. 53 Issue 2, p171-182. 12p.
Autor:
MacDougall, Arlene G., Price, Elizabeth, Glen, Sarah, Wiener, Joshua C., Kukan, Sahana, Powe, Laura, Bird, Richelle, Lysaker, Paul H., Anderson, Kelly K., Norman, Ross M. G.
Publikováno v:
Qualitative Research in Medicine & Healthcare; 2022, Vol. 6 Issue 2, p15-22, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ross M G, Norman, Rahul, Manchanda
Publikováno v:
Healthcare Quarterly. 18:37-41
The Prevention and Early Intervention Program for Psychoses (PEPP) was established in 1997 for individuals with first-episode non-affective psychotic disorder. The objectives of PEPP are to improve outcomes for clients by providing a prompt, comprehe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.