Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"Rosjanuardi, R."'
Autor:
Dwinovita, Winda, Rosjanuardi, R., Prabawanto, Sufyani, Samsudin, Achmad, Hasanah, Lilik, Yuliani, Galuh, Iryanti, Mimin, Kasi, Yohanes Freadyanus, Shidiq, Ari Syahidul, Rusyati, Lilit
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; 2022, Vol. 2468 Issue 1, p1-7, 7p
Autor:
Rachma, A. A., Rosjanuardi, R., Suhendra, S., Samsudin, Achmad, Hasanah, Lilik, Yuliani, Galuh, Iryanti, Mimin, Kasi, Yohanes Freadyanus, Shidiq, Ari Syahidul, Rusyati, Lilit
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; 2022, Vol. 2468 Issue 1, p1-7, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jupri, A., Drijvers, P.H.M., Van den Heuvel-Panhuizen, M., Hidayat, T., Nandiyanto, A.B.D., Hasanah, L., Rosjanuardi, R., Suwarma, I.R., Riza, L.S., Setiawan, W., Education and Learning: Cognitive and Motor Disabilities, Mathematics Education, Sub Mathematics Education, Afd Pedagogiek in diverse samenlevingen
Publikováno v:
Proceedings of International Seminar on Mathematics, Science, and Computer Science Education (MSCEIS 2015), 0600021. Universitas Pendidikan Indonesia
STARTPAGE=0600021;TITLE=Proceedings of International Seminar on Mathematics, Science, and Computer Science Education (MSCEIS 2015)
STARTPAGE=0600021;TITLE=Proceedings of International Seminar on Mathematics, Science, and Computer Science Education (MSCEIS 2015)
The use of digital tools in algebra education is expected to not only contribute to master skill, but also to acquire conceptual understanding. The question is how digital tools affect students’ thinking and understanding. This paper presents an an
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::138a9c3b7b5661e7f0c188231fb1c9c2
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/330731
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/330731
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.