Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"Roshni, K."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Trottier, Claire F, Lieffers, Jessica R L, Johnson, Steven T, Mota, João F, Gill, Roshni K, Prado, Carla M
Publikováno v:
JMIR Research Protocols, Vol 10, Iss 3, p e24534 (2021)
BackgroundFirst-year university students are at an increased risk for developing mental health issues and a poor nutritional status. Self-care plays an essential role in optimizing mental health and can prevent or manage stress, anxiety, and depressi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e748df73b9c14b70a845e964f4543a02
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Roshni K. S., M. N. Mohamedunni
Publikováno v:
3C Empresa. Investigación y pensamiento crítico. 11:153-162
Mathematics teaching and learning has been a special focus in the academic discourse due to its felt complexity in teaching and learning. This felt complexity originate from the teacher preparation process itself. Covid 19 pandemic had given a drasti
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cumhuriyet Dental Journal; 2023, Vol. 26 Issue 3, p328-331, 4p
Autor:
Gneyaa S Bhatt, Vaishali M Mehariya, Roshni K Dave, Madhuri Mahavadiya, Manish Rana, Rashmi Sharma, Pradeep Kumar
Publikováno v:
National Journal of Community Medicine, Vol 6, Iss 03 (2015)
Background: Immunization coverage indicates functionality of health program. Partial/ non-immunization will have different reasons for so also for rural and urban areas. Objective of the study was conducted to find out proportions of fully/ partially
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cd22dca09a3b4c82bfbc160e8441c8ca
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.