Zobrazeno 1 - 10
of 119
pro vyhledávání: '"Rosenbaum, Gail"'
Dissertation/ Thesis
Autor:
Rosenbaum, Gail Michelle
Adolescents are known to take more risks than adults, which can be harmful to their health and well-being. Interventions aimed at reducing risk taking typically provide descriptions of the negative outcomes that may result from a risky choice, and ha
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/20.500.12613/2264
Publikováno v:
Philosophical Transactions: Biological Sciences, 2018 Dec . 374(1766), 1-13.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26610388
Autor:
Sherman, Lauren E., Rosenbaum, Gail M., Smith, Ashley R., Botdorf, Morgan A., Fettich, Karla, Patrianakos, Jamie L., McCloskey, Michael, Steinberg, Laurence D., Chein, Jason M.
Publikováno v:
In NeuroImage 15 August 2019 197:264-272
Publikováno v:
In Developmental Review March 2018 47:23-43
Autor:
Rosenbaum, Gail M.1,2 (AUTHOR) gailrosenbaum@gmail.com, Venkatraman, Vinod3 (AUTHOR), Steinberg, Laurence1 (AUTHOR), Chein, Jason M.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 8/2/2021, Vol. 16 Issue 8, p1-25. 25p.
Autor:
Nussenbaum, Kate, Martin, Rebecca, Maulhardt, Sean, Yang, Yi, Bizzell-Hatcher, Greer, Bhatt, Naiti, Scheuplein, Maximilian, Rosenbaum, Gail, O'Doherty, John, Cockburn, Jeffrey, Hartley, Catherine
Across the lifespan, individuals frequently choose between exploiting known rewarding options or exploring unknown alternatives. A large body of work has suggested that children may explore more than adults. However, because novelty and reward uncert
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e06af5f39e6871f95f44bb443187d08a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nussenbaum, Kate, Martin, Rebecca E., Maulhardt, Sean, Yi (Jen) Yang, Bizzell-Hatcher, Greer, Bhatt, Naiti S., Koenig, Maximilian, Rosenbaum, Gail M., O'Doherty, John P., Cockburn, Jeffrey, Hartley, Catherine A.
Publikováno v:
eLife; 8/16/2023, p1-27, 27p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.