Zobrazeno 1 - 10
of 325
pro vyhledávání: '"Rosen, Gail"'
During times of increasing antibiotic resistance and the spread of infectious diseases like COVID-19, it is important to classify genes related to antibiotic resistance. As natural language processing has advanced with transformer-based language mode
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2401.00642
BACKGROUND: Some of the current software tools for comparative metagenomics provide ecologists with the ability to investigate and explore bacterial communities using α- & β-diversity. Feature subset selection - a sub-field of machine learning - ca
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/610268
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/610268
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/610268
Autor:
Rosen, Gail L.
Biological signal processing can help us gain knowledge about biological complexity, as well as using this knowledge to engineer better systems. Three areas are identified as critical to understanding biology: 1) understanding DNA, 2) examining the o
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1853/11628
Autor:
Wilson, Jerica, Sokhansanj, Bahrad A., Chong, Wei Chuen, Chandraghatgi, Rohan, Rosen, Gail L., Ji, Hai-Feng
Publikováno v:
In Journal of Molecular Graphics and Modelling March 2024 127
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sokhansanj, Bahrad A., Rosen, Gail L.
Publikováno v:
In Computers in Biology and Medicine October 2022 149
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.