Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Rose, Maya C."'
Publikováno v:
In Brain and Language April 2022 227
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Plass, Jan L., Homer, Bruce D., MacNamara, Andrew, Ober, Teresa, Rose, Maya C., Pawar, Shashank, Hovey, Chris M., Olsen, Alvaro
Publikováno v:
In Learning and Instruction December 2020 70
Autor:
Homer, Bruce D., Plass, Jan L., Rose, Maya C., MacNamara, Andrew P., Pawar, Shashank, Ober, Teresa M.
Publikováno v:
In Cognitive Development January-March 2019 49:20-32
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society, vol 44, iss 44
Variation in second language acquisition is evident from earliest stages. This study examined effects of learning tasks (retrieval practice, comprehension, verbal repetition) on comprehension of Turkish as a new language. Undergraduates (N = 156) eng
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::b40aaa522054fceabfb34e7a1f21493d
https://escholarship.org/uc/item/8ht3f1ff
https://escholarship.org/uc/item/8ht3f1ff
Supplemental Material, sj-pdf-1-top-10.1177_00986283211015981 for Teaching About Systemic Ethical Misconduct Increases Awareness of Ethical Principles: A Replication and Extension of Grose-Fifer’s (2017) Tuskegee Role-Play Activity by Maya C. Rose,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::09e81791f6cc39a5c8054b131cb83a2c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.