Zobrazeno 1 - 10
of 720
pro vyhledávání: '"Rose, DH"'
Autor:
Nwaila GT; School of Geosciences, University of the Witwatersrand, Private Bag 3, Wits, 2050, South Africa., Ghorbani Y; Department of Civil, Environmental and Natural Resources Engineering, Luleå University of Technology, SE, 97187, Luleå, Sweden. Electronic address: yousef.ghorbani@ltu.se., Zhang SE; PG Techno Wox (Pty) Limited, 39 Kiewiet Street, Helikon Park, 1759, South Africa., Tolmay LCK; Tolmay Enterprises, 150 Galena Avenue, Kloofendal, 1703, South Africa., Rose DH; Department of Geology, University of Johannesburg, Auckland Park, Kingsway Campus, 2006, South Africa., Nwaila PC; PG Techno Wox (Pty) Limited, 39 Kiewiet Street, Helikon Park, 1759, South Africa., Bourdeau JE; PG Techno Wox (Pty) Limited, 39 Kiewiet Street, Helikon Park, 1759, South Africa., Frimmel HE; Bavarian Georesources Centre, Dept. of Geodynamics & Geomaterials Research, Institute of Geography and Geology, University of Würzburg, Am Hubland, D, 97074, Würzburg, Germany; Department of Geological Sciences, University of Cape Town, Rondebosch, 7700, South Africa.
Publikováno v:
Journal of environmental management [J Environ Manage] 2021 Dec 01; Vol. 299, pp. 113553. Date of Electronic Publication: 2021 Aug 20.
Autor:
Nwaila GT; School of Geosciences, University of the Witwatersrand, Private Bag 3, Wits, 2050, South Africa., Ghorbani Y; Department of Civil, Environmental and Natural Resources Engineering, Luleå University of Technology, SE-97187, Lulea, Sweden. Electronic address: yousef.ghorbani@ltu.se., Zhang SE; PG Techno Wox (Pty) Limited, 39 Kiewiet Street, Helikon Park, 1759, South Africa., Frimmel HE; Bavarian Georesources Centre (BGC), Institute of Geography and Geology, University of Würzburg, Am Hubland, 97074, Würzburg, Germany; Department of Geological Sciences, University of Cape Town, Rondebosch, 7700, South Africa., Tolmay LCK; Tolmay Enterprises, 150 Galena Avenue, Kloofendal, 1703, South Africa., Rose DH; Department of Geology, University of Johannesburg, Auckland Park, Kingsway Campus, 2006, South Africa., Nwaila PC; PG Techno Wox (Pty) Limited, 39 Kiewiet Street, Helikon Park, 1759, South Africa., Bourdeau JE; PG Techno Wox (Pty) Limited, 39 Kiewiet Street, Helikon Park, 1759, South Africa.
Publikováno v:
Journal of environmental management [J Environ Manage] 2021 Oct 01; Vol. 295, pp. 113013. Date of Electronic Publication: 2021 Jun 17.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ultrasound; Feb2004, Vol. 12 Issue 1, p38-41, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Veytia Bucheli, María Guadalupe, Gómez-Galán, José, Cáceres Mesa, Maritza Librada, López Catalán, Luis
Publikováno v:
Discover Sustainability; 12/18/2024, Vol. 5 Issue 1, p1-29, 29p
Autor:
Kimpo RR; Department of Basic Sciences, College of Health Sciences, Samuel Merritt University, Oakland, California, USA., Puder B; Department of Basic Sciences, College of Health Sciences, Samuel Merritt University, Oakland, California, USA.; Department of Foundational Sciences, College of Osteopathic Medicine, Touro University, California, Vallejo, California, USA.
Publikováno v:
Anatomical sciences education [Anat Sci Educ] 2023 Nov-Dec; Vol. 16 (6), pp. 1046-1057. Date of Electronic Publication: 2023 Jul 17.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Matthews, Nicole L., Honda, Hannah, Mitchell, Melissa M., Johns, Ashley, Kiefer, Sarah L., Mann, Megan, Schimmel, Kelsey, Boglio, Alexis, Hallur, Shreyas, Koke, Judith, Verbeke, Monae, Babendure, Jeremy, Smith, Christopher J.
Publikováno v:
International Journal of STEM Education; 10/23/2024, Vol. 11 Issue 1, p1-21, 21p