Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Rosas, Lee"'
Autor:
Garcia-Huidobro, Diego, Allen, Michele, Rosas-Lee, Maira, Maldonado, Francisco, Gutierrez, Lois, Svetaz, Maria Veronica, Wieling, Elizabeth
Publikováno v:
Health Promotion Practice, 2016 Jan 01. 17(1), 57-69.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26746766
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Public Health Nutr
ObjectiveImmigrants in the USA are confronted with health disparities, including childhood obesity and obesity-related chronic diseases. We aimed to identify perceptions of childhood body weight, approaches to raising healthy children and desires for
Autor:
Jones, Caroline, Sharma, Mridula, Harkus, Samantha, McMahon, Catherine, Mele Taumoepeau, Demuth, Katherine, Mattock, Karen, Rosas, Lee, Wing, Raelene, Sulabha Pawar, Hampshire, Anne
Interview schedule.This contains the full set of questions asked in the interview. For questions with other than an open response, it also contains the response options from which the participant chose. (DOCX 119 kb)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::26bdcb504cc32de45abdc0af5b05c03d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Michele L. Allen, Cynthia S. Davey, Maira Rosas-Lee, Melody S. Goodman, Cassandra Arroyo-Johnson, G. Ali Hurtado, Graham A. Colditz, Bettina F. Drake, Vetta L. Sanders Thompson, Maria Veronica Svetaz
Publikováno v:
Progress in Community Health Partnerships: Research, Education, and Action. 9:61-69
Background: Community Networks Program (CNP) centers are required to use a community-based participatory research (CBPR) approach within their specific priority communities. Not all communities are the same and unique contextual factors and collabora
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Youth from immigrant communities may experience barriers to connecting with schools and teachers, potentially undermining academic achievement and healthy youth development. This qualitative study aimed to understand how educators serving Somali, Lat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8bf10e16afc42b64a62031205e8be5e6
https://europepmc.org/articles/PMC6121717/
https://europepmc.org/articles/PMC6121717/