Zobrazeno 1 - 10
of 118
pro vyhledávání: '"Rosal, María"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
García-Espinoza, Fabián, Yousef-Yousef, Meelad, García del Rosal, María José, Cuenca-Medina, María, Quesada-Moraga, Enrique
Publikováno v:
Journal of Pest Science; Sep2024, Vol. 97 Issue 4, p1899-1912, 14p
Publikováno v:
Social Indicators Research, 2018 Jul 01. 138(1), 109-139.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48715113
Autor:
Rosal, María del Valle Palenzuela, Nieves López de Lerma, Fernando Sánchez-Suárez, Rafael Martínez-García, Rafael Andrés Peinado, Antonio
Publikováno v:
Applied Sciences; Volume 13; Issue 14; Pages: 8001
The application to agriculture of wheat-straw spent mushroom substrate amendments (compost/vermicompost) used to grow Pleurotus ostreatus has been analyzed. The study was conducted in a vineyard where the effect on (1) the physicochemical properties
Autor:
Acosta-Ballesteros, Juan1,2 (AUTHOR), Osorno-del Rosal, María del Pilar1,2 (AUTHOR), Rodríguez-Rodríguez, Olga María1,2 (AUTHOR) orguez@ull.es
Publikováno v:
Journal for Labour Market Research. 11/28/2021, Vol. 55 Issue 1, p1-16. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ROSAL, MARIA
Publikováno v:
Litoral, 2011 Jan 01(253), 117-117.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43437282
Autor:
Rosal, María
Publikováno v:
Litoral, 2008 Jan 01(245), 301-302.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43401515
Publikováno v:
Revista Educación-Journal of Education; Vol. 46, Num. 1 (2022): Journal of Education (January-June); 383-399
Revista Educación; Vol. 46, Num. 1 (2022): Revista Educación (enero-junio); 383-399
Revista de Educación; Vol. 46, Num. 1 (2022): Revista Educación (enero-junio); 383-399
Portal de Revistas UCR
Universidad de Costa Rica
instacron:UCR
Revista Educación; Vol. 46, Num. 1 (2022): Revista Educación (enero-junio); 383-399
Revista de Educación; Vol. 46, Num. 1 (2022): Revista Educación (enero-junio); 383-399
Portal de Revistas UCR
Universidad de Costa Rica
instacron:UCR
The objective of this study is to improve tolerance to frustration through play techniques and challenges aimed at gifted students. For purposes of this study, an intervention program based on a quasi-experimental methodology and a non-equivalent con
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::21a6165a6267a6b69d2ab679c65d24e7
https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/45393
https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/45393