Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Rosa, Pedro Joel"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Psychological Research. 2023, Vol. 16 Issue 2, p14-23. 10p.
Publikováno v:
In Active Learning for Digital Transformation in Healthcare Education, Training, and Research 2023:113-145
Autor:
Rodríguez-Martínez, Guillermo, Marroquín-Ciendúa, Fernando, Rosa, Pedro Joel, Castillo-Parra, Henry
Publikováno v:
Interdisciplinaria, Volume: 39, Issue: 1, Pages: 257-273, Published: 19 OCT 2021
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
A bistable image admits two possible interpretations, so that the observer can recognize the two percepts, but never at the same time. The alternations between percepts are called “perceptual reversals”. When the observer's position is different
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1df38d41c5c03f6b65db047757da2264
http://www.scielo.org.ar/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1668-70272022000100257&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.ar/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1668-70272022000100257&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Firmino, Cristiana Isabel da Cruz Furtado, Sousa, Luís Manuel Mota de, Moutinho, Lídia Susana Mendes, Rosa , Pedro Joel Mendes, Marques, Maria Fátima Mendes, Simões, Maria Celeste Rocha
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Journal of Nursing Referência; 2021: Série V, Edição N.º 5; 1-8
Revista de Enfermería Referencia; 2021: Série V, Edição N.º 5; 1-8
Revista de Enfermagem Referência; 2021: Série V, Edição N.º 5; 1-8
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Journal of Nursing Referência; 2021: Série V, Edição N.º 5; 1-8
Revista de Enfermería Referencia; 2021: Série V, Edição N.º 5; 1-8
Revista de Enfermagem Referência; 2021: Série V, Edição N.º 5; 1-8
Background: Throughout their education, nursing students are exposed to factors that can decrease their quality of life and general health status when associated with musculoskeletal symptoms. Objective: To identify the psychosocial factors associate
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::dbea21999bd8250e281b4426b9319c93
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::86dfee57379288d4912dfb4d8fcb8fcb
Autor:
Rosa, Pedro Joel1,2 pedro.rosa@ulusofona.pt, Oliveira, Jorge2, Alghazzawi, Daniyal3, Fardoun, Habib3, Gamito, Pedro1
Publikováno v:
Psicothema. 2017, Vol. 29 Issue 3, p364-369. 6p.
Autor:
Abrunheiro, Sérgio Filipe Silva, Alsaywid, Basim S., Augusto, Berta Maria Jesus, Barroca, Marta, Damásio, Manuel José, de Almeida Melo, Pedro Miguel, Espanha, Rita, Esteves, Sandra Laia, Fernandes, Carlos Manuel Santos, Fonseca, Rui Brito, Franco Santos, Diogo, Garcia, Francisco, Henriques, Sara, Housawi, Abdulrahman, Lima, Helena, Lytras, Miltiadis D., Martins, Patricia, Marujo, Helena Águeda, Mheidly, Nour, Morgado, Tânia Manuel Moço, Neves, Hugo Leiria, Nunes, Cecilia, Oliveira, Hernâni Zão, Patraquim, Nuno, Pereira Sousa, Joana Sofia Dias, Pinheiro, Diana, Rodrigues, Manuela Soares, Rodrigues, Patrícia, Rosa, Pedro Joel, Silva, Rosa Carla Gomes, Vaz de Almeida, Cristina, Veiga, Ana, Ventura, Filipa Isabel Quaresma Santos
Publikováno v:
In Active Learning for Digital Transformation in Healthcare Education, Training, and Research 2023:xi-xiii
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.