Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Rosa, Leandro de Souza"'
Autor:
Celemin, Carlos, Pérez-Dattari, Rodrigo, Chisari, Eugenio, Franzese, Giovanni, Rosa, Leandro de Souza, Prakash, Ravi, Ajanović, Zlatan, Ferraz, Marta, Valada, Abhinav, Kober, Jens
Interactive Imitation Learning (IIL) is a branch of Imitation Learning (IL) where human feedback is provided intermittently during robot execution allowing an online improvement of the robot's behavior. In recent years, IIL has increasingly started t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2211.00600
Publikováno v:
IEEE/ASME Transactions on Mechatronics
Performing bimanual tasks with dual robotic setups can drastically increase the impact on industrial and daily life applications. However, performing a bimanual task brings many challenges, like synchronization and coordination of the single-arm poli
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2210.16220
There have been a number of corner detection methods proposed for event cameras in the last years, since event-driven computer vision has become more accessible. Current state-of-the-art have either unsatisfactory accuracy or real-time performance wh
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2105.11443
Autor:
Rosa, Leandro de Souza
The increasing demand for energy efficient computing has endorsed the usage of Field-Programmable Gate Arrays to create hardware accelerators for large and complex codes. However, implementing such accelerators involve two complex decisions. The firs
Publikováno v:
IEEE/ASME Transactions on Mechatronics; October 2024, Vol. 29 Issue: 5 p4006-4018, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.