Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Ros, Vutha"'
Autor:
Ros, Vutha
Professional development is pivotal for academic staff (Akiba, & LeTendre, 2009; Brew, 1995; Day & Sachs, 2004; Kahn & Walsh, 2006; Richards & Farrell, 2005). However, little is known about professional development of the academic staff in Cambodia.
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10722/209649
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This report estimates the effects of Coronavirus (COVID-19) on learning and earnings in Cambodia, analyzes the country’s EdTech readiness and the extent to which EdTech access and use are correlated with learning, and discusses the policy implicati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2456::8ab13f3a56f84f4b60b8084e8e4fd04e
http://documents.worldbank.org/curated/en/099505009292218381/P1775800815ce409a0a346015489f7493a9
http://documents.worldbank.org/curated/en/099505009292218381/P1775800815ce409a0a346015489f7493a9
Autor:
Oleksiyenko, Anatoly, Mendoza, Pilar, Riaño, Fredy Esteban Cárdenas, Dwivedi, Om Prakash, Kabir, Arif H., Kuzhabekova, Aliya, Charles, Muweesi, Ros, Vutha, Shchepetylnykova, Ielyzaveta
Publikováno v:
Higher Education Quarterly; Apr2023, Vol. 77 Issue 2, p356-374, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ros, Vutha
Publikováno v:
Journal of Comparative & International Higher Education; 2021 Special Issue, Vol. 13, p110-117, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.