Zobrazeno 1 - 10
of 1 061
pro vyhledávání: '"Rorrer A"'
Blockchain is a revolutionary technology, and its growth started in various industries (such as IT, education, business, banking, and many others) to capitalize on it. Currently, in higher education institutions (HEIs) adoption of blockchain educatio
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2301.07889
Autor:
David K. Pugalee, Audrey Rorrer, Praveen Ramaprabhu, Mesbah Uddin, Harish P. Cherukuri, Terry Xu
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractCurrent structures of STEM graduate programs raise questions about addressing graduates’ interest in multiple career paths, and how programs prepare graduates for positions increasingly available in varied occupations. This problem is addre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eedb3d96e73d441081fac35e9c20d473
Publikováno v:
In Aquaculture 15 April 2024 584
Autor:
Wang, Chen, Singh, Avantika, Rognerud, Erik G., Murray, Robynne, Musgrave, Grant M., Skala, Morgan, Murdy, Paul, DesVeaux, Jason S., Nicholson, Scott R., Harris, Kylee, Canty, Richard, Mohr, Fabian, Shapiro, Alison J., Barnes, David, Beach, Ryan, Allen, Robert D., Beckham, Gregg T., Rorrer, Nicholas A.
Publikováno v:
In Matter 7 February 2024 7(2):550-568
Autor:
Hancock, Julia N., Rorrer, Julie E.
Publikováno v:
In Applied Catalysis B: Environment and Energy 5 December 2023 338
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Education for Chemical Engineers October 2023 45:52-60
RETRACTED: Hydrogenolysis of Polyethylene and Polypropylene into Propane over Cobalt-Based Catalysts
Autor:
Guido Zichittella, Amani M. Ebrahim, Jie Zhu, Anna E. Brenner, Griffin Drake, Gregg T. Beckham, Simon R. Bare, Julie E. Rorrer, Yuriy Román-Leshkov
Publikováno v:
JACS Au, Vol 2, Iss 10, Pp 2259-2268 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/05238ca6588b41f7863f0e60dbf75343
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.