Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"Roper, Karen L."'
Publikováno v:
In Evaluation and Program Planning February 2024 102
Autor:
Roper, Karen L.1 (AUTHOR) karen.roper@uky.edu, South, Anna-Maria2 (AUTHOR), Palmer, Skyler3 (AUTHOR), Johnson, Julia3 (AUTHOR), Sims, Lillian4 (AUTHOR), Hustedde, Carol1 (AUTHOR), Mangino, Anthony A.5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Medical Education & Curricular Development. 2/14/2024, p1-9. 9p.
Autor:
Keck, James W., Roper, Karen L., Hieronymus, Laura B., Thomas, Alisha R., Huang, Zhengyuan, Westgate, Philip M., Fowlkes, John L., Cardarelli, Roberto
Publikováno v:
In American Journal of Preventive Medicine July 2020 59(1):79-87
Autor:
Callen, Elisabeth, Clay, Tarin, Alai, Jillian, Crawford, Paul, Visconti, Adam, Nederveld, Andrea, Cruz, Inez, Perez, Bailey, Roper, Karen L, Oser, Tamara K, Laurent, May-Lorie Saint, Jabbarpour, Yalda
Publikováno v:
Family Practice; Jun2024, Vol. 41 Issue 3, p277-282, 6p
Autor:
Cardarelli, Roberto, Reese, David, Roper, Karen L., Cardarelli, Kathryn, Feltner, Frances J., Studts, Jamie L., Knight, Jennifer R., Armstrong, Debra, Weaver, Anthony, Shaffer, Dana
Publikováno v:
In Cancer Epidemiology February 2017 46:1-8
Autor:
Fulda, Kimberly G.1 (AUTHOR) Kimberly.Fulda@unthsc.edu, Roper, Karen L.2 (AUTHOR), Dotson, Claude H.2 (AUTHOR), Cardarelli, Roberto2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Behavioral Medicine. Feb2022, Vol. 29 Issue 1, p14-24. 11p. 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Magee, Mitchell J., Herbert, Morley A., Roper, Karen L., Holper, Elizabeth, Dewey, Todd M., Snelus, Tricia, Mack, Michael J.
Publikováno v:
In The Annals of Thoracic Surgery October 2013 96(4):1329-1335
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Roper, Karen L., Baldwin, Emilee R.
Publikováno v:
In Learning and Motivation 2004 35(4):275-302