Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Roorda, D."'
Autor:
Roorda, D.1,2 (AUTHOR) d.roorda@amsterdamumc.nl, van der Steeg, A. F. W.3 (AUTHOR), van Dijk, M.4 (AUTHOR), Derikx, J. P. M.1 (AUTHOR), Gorter, R. R.1 (AUTHOR), Rotteveel, J.5 (AUTHOR), van Goudoever, J. B.5 (AUTHOR), van Heurn, L. W. E.1 (AUTHOR), Oosterlaan, J.2 (AUTHOR), Haverman, L.4 (AUTHOR), Emma Children’s Hospital Amsterdam UMC Follow-Me Program Consortium (CORPORATE AUTHOR)
Publikováno v:
Orphanet Journal of Rare Diseases. 9/11/2022, Vol. 17 Issue 1, p1-9. 9p.
Publikováno v:
Frontiers in Education, 7:1049115. Frontiers Media S.A.
More than 20 years have passed since the publication of Pianta (2001) on the quality of the teacher-student relationship. Since then, several attempts have been made to elaborate theoretically the concept of teacher-student relationship quality and t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::48a7667addd774a4ac6e45b741db9aa7
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/editorial-studentteacher-relationship-quality-research-past-present-and-future(237eb78c-578b-41fa-b97d-59980c023a4d).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/editorial-studentteacher-relationship-quality-research-past-present-and-future(237eb78c-578b-41fa-b97d-59980c023a4d).html
Autor:
Roorda, D., van der Steeg, A. F. W., van Dijk, M., Derikx, J. P. M., Gorter, R. R., Rotteveel, J., van Goudoever, J. B., van Heurn, L. W. E., Oosterlaan, J., Haverman, L.
Additional file 1: Table S1 Non-significant differences in parental distress scores in parents of patients with congenital gastrointestinal malformations (CGIM) compared with normative data.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1e6bb27d0b91db854e2f561b728aece2
Autor:
Roorda, D. J., author
Publikováno v:
Acta Historiae Neerlandica: Historical Studies in the Netherlands / Études Historiques Néerlandaises / Historische Studien in den Niederlanden. :188-221
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.