Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Ronkin, Emily"'
Autor:
White, Lauren K., Britton, Jennifer C., Sequeira, Stefanie, Ronkin, Emily G., Chen, Gang, Bar-Haim, Yair, Shechner, Tomer, Ernst, Monique, Fox, Nathan A., Leibenluft, Ellen, Pine, Daniel S.
Publikováno v:
In NeuroImage 1 August 2016 136:84-93
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ronkin, Emily
The Autism Diagnostic Observation Schedule, 2nd-edition (ADOS-2) Toddler Module is the current gold standard measure of autism spectrum disorder (ASD), a neurodevelopmental condition more frequently diagnosed in toddler boys than in toddler girls. So
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::be430a667efbb2d5ed3fd0af8e33a70d
Autor:
Ronkin, Emily, Tully, Erin C, Branum-Martin, Lee, Cohen, Lindsey L, Hall, Christine, Dilly, Laura, Tone, Erin B
Supplemental material, sj-docx-1-aut-10.1177_13623613211047070 for Sex differences in social communication behaviors in toddlers with suspected autism spectrum disorder as assessed by the ADOS-2 toddler module by Emily Ronkin, Erin C Tully, Lee Branu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::24672ac8513778c11515673fd69b51d2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ronkin, Emily
Children's social information processing (SIP) encompasses cognitive and behavioral sequence that underlies social responses. SIP in peer interactions is well studied. Less is known about SIP in mother-child interchanges. Youth who show one SIP patte
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3c63ad6451b6e54379acf27d1481a34f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.