Zobrazeno 1 - 10
of 96
pro vyhledávání: '"Ronfeldt, Matthew"'
Publikováno v:
Educational Evaluation & Policy Analysis; Dec2024, Vol. 46 Issue 4, p646-672, 27p
Autor:
Ronfeldt, Matthew Stephen.
Publikováno v:
May be available electronically.
Thesis (Ph. D.)--Stanford University, 2008.
Submitted to the School of Education. Copyright by the author.
Submitted to the School of Education. Copyright by the author.
Publikováno v:
NBER Working Papers; Jul2024, Issue 32620-32746, Preceding p1-47, 48p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
American Educational Research Journal, 2018 Dec 01. 55(6), 1233-1267.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26643857
Publikováno v:
Educational Researcher, 2018 Oct 01. 47(7), 405-418.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44971823
Publikováno v:
American Educational Research Journal. 60:183-216
Many prior studies have explored average differences in initial levels of teaching effectiveness among graduates from different teacher preparation programs (TPPs) and the features of preparation that predict these differences. We focus on another im
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.