Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Romero Martínez, Sonia J."'
Publikováno v:
Profesorado: Revista de Currículum y Formación del Profesorado; mar2023, Vol. 27 Issue 1, p347-371, 25p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Romero Martínez, Sonia J., Ordóñez Camacho, Xavier G., Guillén-Gamez, Francisco D., Bravo Agapito, Javier
Publikováno v:
Online Learning; 2020, Vol. 24 Issue 2, p59-75, 17p, 2 Diagrams, 4 Charts
Autor:
Romero-Martínez, Sonia J.1 soniajaneth.romero@uam.es, Ponsoda-Gil, Vicente1, Ximénez, Carmen1
Publikováno v:
Revista Latinoamericana de Psicología. 2008, Vol. 40 Issue 1, p85-95. 11p.
Publikováno v:
Biblos-e Archivo. Repositorio Institucional de la UAM
instname
instname
This paper presents an illustration of the integration of cognitive psychology and psychometric models to determine sources of item difficulty in an Arithmetic Test (AT), constructed by the authors, by means of its analysis with the LLTM. In order to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e0d3d2eb1d329dee1f9b8c8a0582eb0f
http://hdl.handle.net/10486/669225
http://hdl.handle.net/10486/669225
Publikováno v:
Acta Colombiana de Psicologia; 2016, Vol. 19 Issue 1, p68-78, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.