Zobrazeno 1 - 10
of 577
pro vyhledávání: '"Romer, D."'
Publikováno v:
Psychology Research and Behavior Management, Vol Volume 12, Pp 531-542 (2019)
Zhenhao Shi,1 An-Li Wang,2 Catherine A Aronowitz,3 Joseph N Cappella,4 Daniel Romer,3 Daniel D Langleben1,3,51Center for Studies of Addiction, Department of Psychiatry, University of Pennsylvania Perelman School of Medicine, Philadelphia, PA 19104, U
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c53598d3ac64f1297c02ef851698715
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Case Studies in Construction Materials, Vol 9, Iss , Pp - (2018)
This study analyzed the variability in the production of batches of a soil mix prepared from cohesive and granular material, in an improved materials production plant. For soil analysis, a non-dimensional number known as characteristic factor was use
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/11a0d6b7044e43629f218a8d3dbc3916
The purpose of this study is to ascertain students’ perception on Ka-Agapay Project as basis for project continuity. The findings of the study served as the basis for project sustainability and it aimed at helping the beneficiaries to recover from
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9d76dfd272ac27c1ccfee0bb6d378003
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Indian Geotechnical Journal. 49:492-500
We propose an enhancement in the generation of the acceptance zone of the RAMCODES methodology; in this research, the new zone is called “optimum performance zone”. The “optimum performance zone” for a compacted soil was obtained by applying
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.