Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Rombalski, A."'
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education September 2022 117
Autor:
Rombalski, Abigail
Publikováno v:
English Teaching: Practice & Critique, 2020, Vol. 19, Issue 3, pp. 347-363.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ETPC-11-2019-0161
Publikováno v:
Journal of Marketing for Higher Education. :1-14
Autor:
Tierney, Jessica Dockter, Mason, Ann Mogush, Frederick, Amy, Beach, Richard, Caldas, Blanca, Crampton, Anne, Cushing-Leubner, Jenna, Helman, Lori, Ittner, Anne, Joubert, Ezekiel, Martin-Kerr, Keitha-Gail, Nielsen-Winkelman, Tiffany, Peterson, Debra, Rombalski, Abigail, Rosheim, Kay, Rummel, Andrew, Aimonette, Lauren, Isaacson, Kris, Janssen, Tanja, Madson, Michael, Struck, Maggie, Allen, Kathryn, Israelson, Madeleine, Jones, Heidi, Ortmann, Lisa, Sulzer, Mark, Thein, Amanda Haertling
Publikováno v:
Research in the Teaching of English, 2016 Nov 01. 51(2), 254-255.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24889918
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
VUE (Voices in Urban Education). 51
This article explores how a Youth Participatory Action Research (YPAR) team and adult co-conspirators in varied school leadership positions became partners, an unusual pairing as urban schools do not often prioritize young people as leaders. The scho
Autor:
Tierney, Jessica Dockter, Mason, Ann Mogush, Frederick, Amy, Allen, Kathryn, Beach, Richard, Bigelow, Martha, Cushing-Leubner, Jenna, Helman, Lori, Isaacson, Kris, Ittner, Anne, Madson, Michael, Nielsen-Winkelman, Tiffany, Peterson, Debra, Rombalski, Abigail, Rummel, Andrew, Struck, Maggie, Bear, Donald R., Janssen, Tanja, Liang, Lauren, Smith, Chelda, Colebrooke, Tracy, Israelson, Madeleine, Jones, Heidi, Lozenski, Brian, Sulzer, Mark A., Thein, Amanda Haertling
Publikováno v:
Research in the Teaching of English, 2015 Nov 01. 50(2), 249-251.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24890035
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abigail Rombalski, Rebecca Rogers
Publikováno v:
International Journal of Qualitative Studies in Education. :1-5
On the road to racial justice, the book Surviving Becky(s): Pedagogies for Deconstructing Whiteness and Gender utilizes collective remembrance, pain, and humor to confront and heal from Becky, a co...
Autor:
Abigail Rombalski
Publikováno v:
English Teaching: Practice & Critique. 19:347-363
Purpose This article aims to share findings from a youth-informed study with interracial anti-racist youth activist groups in two urban high schools. Design/methodology/approach The study used mostly critical ethnographic methods. Findings The findin