Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Romanian consumers"'
Publikováno v:
Foods, Vol 13, Iss 6, p 970 (2024)
This study delves into the effectiveness of digital marketing strategies in promoting local agricultural and food products in Romania, certified with European Union quality schemes. By examining consumer profiles, preferences, and their awareness of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e0208ae88314156b5f4357010e5ecbf
Autor:
Ludovic Toma Cziszter, Mariya Peneva, Endre Szücs, Zehra Bozkurt, Stelian Acatincăi, Evangelia N. Sossidou, Dinu Gavojdian, Mishev Plamen
Publikováno v:
Scientific Papers Animal Science and Biotechnologies, Vol 43, Iss 2, Pp 226-226 (2023)
The aim of the paper was to investigate the influence some factors on the consumers’ opinion regarding the animal welfare labelling of animal products. The analysed question was: “When purchasing eggs, meat or milk can you easily identify from th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/62d684b0c8fd49d8bb7a94c92087670c
Autor:
Cristina Bianca Pocol, Antonio Amuza, Maria-Georgeta Moldovan, Liana Stanca, Dan-Cristian Dabija
Publikováno v:
Foods, Vol 12, Iss 10, p 1973 (2023)
Research on food loss and waste (FLW) is quite limited in emerging countries, such as Romania, as the phenomenon, its consequences, and implications are not yet properly understood by both policy makers and consumers. Therefore, the aim of this paper
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2963600f9742406b9219275fcca075a4
Publikováno v:
Ovidius University Annals: Economic Sciences Series, Vol XX, Iss 2, Pp 273-277 (2020)
The paper draws attention to the impact of the context of the COVID-19 pandemic on Romanian economy and social relations. Analyzing the secondary data, the paper presents the impact on the economy and how Romanians were affected by the imposed measur
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c13e2154cb9e45089d011eb30c6fadac
Autor:
Simion, Violeta-Elena, Bucea-Manea-Țoniș, Rocsana, Amfim, Adriana, Dourado Martins, Oliva Maria, Sekovska, Blagica, Dijmărescu, Irina
Publikováno v:
Amfiteatru Economic / Economic Amphitheater. 21(51):462-479
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=763586
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
BARBU MIHAIL CĂTĂLIN
Publikováno v:
Analele Universităţii Constantin Brâncuşi din Târgu Jiu : Seria Economie, Vol 1, Iss 5, Pp 67-71 (2016)
The existence of a large variety of strong brands is a guarantee for a developed economy. In its transition to the market economy, Romania witnessed a period of negation of Romanian brands, followed by a period of revival of local brands. Are the R
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7b8400ab679e43bb977a2de439df974b
Autor:
Iulia Diana Nagy, Dan-Cristian Dabija
Publikováno v:
Information, Vol 11, Iss 4, p 227 (2020)
The consumption of natural, green, organic products represents an increasingly important subject for contemporary society, organizations, consumers and researchers. Demographic and cultural factors, traditions and consumption habits, along with the i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ee659f9af1d346d2bf772d512082afbe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.