Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Roman, Leslie"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Semeah, Luz M., Orozco, Tatiana, Wang, Xinping, Ahonle, Zaccheus J., Cowper-Ripley, Diane, Ganesh, Shanti P., Wilson, Lauren K., Litt, Eric R., Ahern, Justin K., Santos Roman, Leslie M., Varma, Deepthi Satheesa, Lee, Mi Jung, Novak, Jonathan R., Jia, Huanguang
Supplemental Material, sj-pdf-1-her-10.1177_19375867221142627 for Rural and Urban Home Modification Program Users: A Comparative Study by Luz M. Semeah, Tatiana Orozco, Xinping Wang, Zaccheus J. Ahonle, Diane Cowper-Ripley, Shanti P. Ganesh, Lauren K
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c3e34964e43ae3331ca0bb30f62541da
Publikováno v:
In Annals of Thoracic Surgery Short Reports October 2024
Autor:
Semeah, Luz M., Orozco, Tatiana, Xinping Wang, Huanguang Jia, Mi Jung Lee, Wilson, Lauren K., Ganesh, Shanti P., Ahonle, Zaccheus J., Varma, Deepthi Satheesa, Litt, Eric R., Ahern, Justin Kilkenny, Santos Roman, Leslie M., Cowper Ripley, Diane C.
Publikováno v:
Federal Practitioner; Jun2022, Vol. 39 Issue 6, p274-280a, 8p
Autor:
Roman, Leslie G.1 (AUTHOR) leslie.roman@ubc.ca
Publikováno v:
Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education. Apr2015, Vol. 36 Issue 2, p185-199. 15p.
Autor:
Roman, Leslie G.1 (AUTHOR) leslie.roman@ubc.ca
Publikováno v:
Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education. Apr2015, Vol. 36 Issue 2, p200-226. 27p.
Autor:
Roman, Leslie G.1 (AUTHOR) leslie.roman@ubc.ca
Publikováno v:
Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education. Apr2015, Vol. 36 Issue 2, p161-170. 10p.
Autor:
Roman, Leslie G.1 (AUTHOR) leslie.roman@ubc.ca, Henry, Annette1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education. Apr2015, Vol. 36 Issue 2, p243-263. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Education through Art; Mar2020, Vol. 16 Issue 1, p63-82, 20p, 4 Color Photographs, 1 Illustration