Zobrazeno 1 - 10
of 114
pro vyhledávání: '"Román, Sara"'
Autor:
Sánchez-Élez, Marcos, Pardines, Inmaculada, García, Pablo, Miñana, Guadalupe, Román, Sara, Sánchez, Margarita, Risco-Martín, José L.
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 23(1), pp. 15-25, 2014
The use of new technologies in higher education has surprisingly emphasized students' tendency to adopt a passive behavior in class. Participation and interaction of students are essential to improve academic results. This paper describes an educatio
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.15488
Autor:
Cuesta, Jose A.1 (AUTHOR) jose.cuesta@csic.es, Román, Sara2 (AUTHOR) sara.roman@ieo.csic.es, Muñoz, Isabel2 (AUTHOR) eli.munoz@ieo.csic.es, Rodríguez de la Rúa, Ana2 (AUTHOR) ana.rodriguez@ieo.csic.es, Farias, Carlos2 (AUTHOR) carlos.farias@ieo.csic.es, Silva, Luis2 (AUTHOR) luis.silva@ieo.csic.es, Delgado, Marina2 (AUTHOR) marina.delgado@ieo.csic.es
Publikováno v:
Diversity (14242818). Aug2024, Vol. 16 Issue 8, p470. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Labour Economics June 2023 82
Autor:
Román, Sara, Wiorek, Sandra
This essay aims to discern the discoursive practices of ten preschools in Stockholm through a critical discourse analysis of their websites. This reveals how the preschools construct their identity within the discourse of preschool, and whether they
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:sh:diva-34550
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Blasco Román, Sara1 (AUTHOR) sbr.si@cbs.dk, Böttjer, Till2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Applied Stochastic Models in Business & Industry. Oct2024, p1. 21p. 6 Illustrations.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.