Zobrazeno 1 - 10
of 255
pro vyhledávání: '"Rohrer, D"'
The study of perturbations around black hole backgrounds in general relativity and Einstein-Maxwell theory has a long history, going back to the work of Regge and Wheeler in the 1950s. As part of a broader investigation of perturbations around black
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.11042
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Rohrer, D; Pashler, H; & Harris, CR. (2015). Do subtle reminders of money change people's political views?. Journal of Experimental Psychology: General, 144(4), e73-e85. doi: 10.1037/xge0000058. UC San Diego: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9sj6t29q
© 2015 American Psychological Association. A number of researchers have reported studies showing that subtle reminders of money can alter behaviors and beliefs that are seemingly unrelated to money. In 1 set of studies published in this journal, Car
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::3669a4bd2d9d0de4595977dca7d49965
http://www.escholarship.org/uc/item/9sj6t29q
http://www.escholarship.org/uc/item/9sj6t29q
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pashler, Harold; Cepeda, N J; Wixted, J T; & Rohrer, D. (2005). When does feedback facilitate learning of words?. Journal of Experimental Psychology-Learning Memory and Cognition, 31(1), 3-8. UC San Diego: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/7fg8h6zq
Some researchers have suggested that although feedback may enhance performance during associative learning, it does so at the expense of later retention. To examine this issue, subjects (N = 258) learned Luganda-English word pairs. After 2 initial ex
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::2c3ac7d4e69dc5160f7e4e90d573afc5
http://www.escholarship.org/uc/item/7fg8h6zq
http://www.escholarship.org/uc/item/7fg8h6zq
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.