Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Rohn J. Hritz"'
Autor:
Charles M. Lewis, H. C. Strasel, Dorothy L. Finley, Jean L. Dyer, J. Thomas Roth, Rohn J. Hritz
Publikováno v:
Proceedings of the Human Factors Society Annual Meeting. 27:1048-1052
The purpose of this paper is to discuss a model or methodology for evaluating the proficiency or performance of military teams. The methodology is appropriate for evaluating the performance of any team type performing any of its assigned mission. The
Publikováno v:
Proceedings of the Human Factors Society Annual Meeting. 27:627-631
A recent evaluation of simulator training effectiveness encountered many difficulties associated with the military field environment. These problems arose despite careful planning. The experiences of this study provide useful lessons on various topic
This paper presents a model for documenting training equipment designs derived from an Instructional System Development (ISD) analysis. The model, presented in handbook format, contains blanks to be completed by the ISD analyst(s). Since the model is
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b5dc12c2b833a4abc0163996a6e3b48c
https://doi.org/10.21236/ada149405
https://doi.org/10.21236/ada149405
This report describes a model of team organization and performance, and a method for describing the structures and behavior of teams. Both the model and description method were developed and validated through the field observation of Army teams perfo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e2dce7d3024c78db2f361c6dca090a9d
https://doi.org/10.21236/ada147540
https://doi.org/10.21236/ada147540
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.