Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Roh, Hyerin"'
Autor:
Lee, Sungjoon1 (AUTHOR), Roh, HyeRin2 (AUTHOR), Kim, Myounghun3 (AUTHOR), Park, Ji Kyoung4 (AUTHOR) pjk4285@hanmail.net
Publikováno v:
Medical Education Online. Dec2022, Vol. 27 Issue 1, p1-8. 8p.
Autor:
Myung, Sun Jung, Shin, Jwa-Seop, Kim, Ji Hyung, Roh, HyeRin, Kim, Yoon, Kim, Jeongeun, Lee, Sang-il, Lee, Jae-Ho, Kim, Suk Wha
Publikováno v:
In Journal of Surgical Education September-October 2012 69(5):659-664
Autor:
Nirta, Lauren1, Roh, HyeRin1,2 hyerinr@gmail.com
Publikováno v:
Korean Journal of Medical Education. 2019, Vol. 31 Issue 2, p173-176. 4p.
Autor:
Roh, HyeRin, Nirta, Lauren
Publikováno v:
Korean Journal of Medical Education, Vol 30, Iss 2, Pp 161-166 (2018)
Korean Journal of Medical Education
Korean Journal of Medical Education
Purpose: The aim was to present our experiences implementing a cultural diversity (CD) education program. Methods: The authors held a 4-hour CD class for third-year medical students. The aim of the class was to facilitate students to realize and refl
Autor:
Park, Kyung Hye1 (AUTHOR), Roh, Hyerin1 (AUTHOR) hyerinr@inje.ac.kr, Suh, Dae Hun2 (AUTHOR), Hojat, Mohammadreza3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Teacher. Oct2015, Vol. 37 Issue 10, p943-948. 6p.
Autor:
Roh, Hyerin1 (AUTHOR), Park, Seok Ju1 (AUTHOR) psjgenesis@hanmail.net, Kim, Taekjoong1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Teacher. Oct2015, Vol. 37 Issue 10, p908-914. 7p.
Publikováno v:
Journal of Educational Evaluation for Health Professions, Vol 15 (2018)
Journal of Educational Evaluation for Health Professions
Journal of Educational Evaluation for Health Professions
Purpose: The objective of this study was to evaluate the authenticity, acceptability, and feasibility of a hybrid station that combined a standardized patient encounter and a simulated Papanicolaou test. Methods: We introduced a hybrid station in the
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.