Zobrazeno 1 - 10
of 190
pro vyhledávání: '"Rogers, R C"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Disruption of MBD5 contributes to a spectrum of psychopathology and neurodevelopmental abnormalities
Autor:
Mitchell, E, Skinner, S A, Lin, A E, Hanson, R R, Keelean-Fuller, D, Rogers, R C, Tapp, C, Zou, Y S, DuPont, B, Kearney, H M, Gusella, J F, Chaubey, A, Everman, D B, Talkowski, M E, Hanscom, C, Kirmani, S, Mullegama, S V, Hodge, J C, Pillalamarri, V, Tan, W H, Bartel, F, Powell, C M, Boyd, E, Elsea, S H, Toler, T L, Morton, C C
Microdeletions of chromosomal region 2q23.1 that disrupt MBD5 contribute to a spectrum of neurodevelopmental phenotypes, however the impact of this locus in human psychopathology has not been described. To characterize the structural variation landsc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::fd3a897fe5b8a4ed04aee70d8feaf30a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.