Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Rogers, Emma E."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schultz, Brandon K., Evans, Steven W., Bowditch, John, Carter, Kaitlynn, Rogers, Emma E., Donelan, Jennifer, Dembowski, Allison
Publikováno v:
PLoS Digital Health; 11/13/2023, Vol. 2 Issue 11, p1-16, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rogers, Emma E.
Within the context of clinical assessment, teachers often provide information about youth’s peer relationships. However, research on informant discrepancies has identified two mechanisms through which inconsistent reports emerge, namely contextual