Zobrazeno 1 - 10
of 244
pro vyhledávání: '"Roff S"'
Autor:
Roff, S., Preece, P.
Publikováno v:
Journal of Medical Ethics, 2004 Oct 01. 30(5), 487-489.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27719269
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Medical Teacher. Jun2005, Vol. 27 Issue 4, p326-331. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dimoliatis, I. D., Roff, S.
BACKGROUND AND OBJECTIVE: With the advent of an interprofessional approach to delivering health care in today's health care systems, should health care professionals be educated together? Supported by policy-making circles worldwide, interprofessiona
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10561::e0a280486021ef7ed1c1ab3fee27f3c1
http://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/20690
http://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/20690
Psychometric analysis of the ambulatory care learning education environment measure (ACLEEM) in Iran
Autor:
Naghizadeh Moogari, Z., Koohpayehzadeh, J., Roff, S., Montazeri, A., Soltani Arabshahi, S. K., Shoaleh Bigdeli, Moosavi, M., Azaminejad, F., Tavousi, M.
Publikováno v:
Medical Journal of the Islamic Republic of Iran
Europe PubMed Central
Scopus-Elsevier
Europe PubMed Central
Scopus-Elsevier
Background: Examining educational environment (academic and clinical) by means of a valid, reliable and comprehensive questionnaire is a major key in achieving a highly qualified student – oriented curricula. The Persian translation of Ambulatory C
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Pain Research, Vol Volume 12, Pp 1115-1125 (2019)
Katie A Butera,1 Shannon R Roff,2 Thomas W Buford,3 Yenisel Cruz-Almeida4 1Department of Physical Therapy, College of Public Health and Health Professions, University of Florida, Gainesville, FL 32610, USA; 2Charles River Laboratories Inc., Frederick
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f039ae21cc64b589f617f60df5c537a
Publikováno v:
Education for Health. 23:348
CONTEXT: The educational environment makes an important contribution to student learning. The DREEM questionnaire is a validated tool assessing the environment. OBJECTIVES: To translate and validate the DREEM into Greek. METHODS: Forward translations