Zobrazeno 1 - 10
of 371
pro vyhledávání: '"Rodriguez Vanessa"'
Autor:
Broeckel, Ulrich, Iqbal, M. Anwar, Levy, Brynn, Sahajpal, Nikhil, Nagy, Peter L., Scharer, Gunter, Rodriguez, Vanessa, Bossler, Aaron, Stence, Aaron, Skinner, Cindy, Skinner, Steven A., Kolhe, Ravindra, Stevenson, Roger
Publikováno v:
In The Journal of Molecular Diagnostics March 2024 26(3):213-226
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lennick Michael, Rodriguez Vanessa, Fletcher Paul W, Wang Pinger, Brissette Renee E, Hsiao Ku-chuan, Blume Arthur J, Goldstein Neil I
Publikováno v:
Proteome Science, Vol 1, Iss 1, p 1 (2003)
Abstract Background Hotspots are defined as the minimal functional domains involved in protein:protein interactions and sufficient to induce a biological response. Results Here we describe the use of complex and high diversity phage display libraries
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f8305635af942fc812964bc9bbbe8a7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In SSM - Qualitative Research in Health December 2022 2
Autor:
Brotman, Laurie, Dawson-McClure, Spring, Rhule, Dana, Rosenblatt, Katherine, Hamer, Kai-ama, Kamboukos, Dimitra, Boyd, Michelle, Mondesir, Michelle, Chau, Isabel, Lashua-Shriftman, Erin, Rodriguez, Vanessa, Barajas-Gonzalez, R. Gabriela, Huang, Keng-Yen
Publikováno v:
The Future of Children, 2021 Apr 01. 31(1), 57-74.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27074987